Vilken sorglig människa man är...

...när man inte mår riktigt bra förrän det är nystädat och undanplockat och riktigt fint hemma.

 

 

Det är synd att jag är en sådan människa. Särskilt i kombination med att jag även är den typen av människa som stökar till väldigt lätt.

 

 

Men i dag mår jag bra för nu är det fint och nystädat.

Imorgon lär det vara värre för då inleds operation skrivbords-renovering. Jag får försöka ställa in mig på att damm och målarfärg är ingredienser som passar bra in i min föreställning om hur en lugn och fin helg ter sig.


Kommentarer:
Postat av: Linda

Hej vännen,



Kul att börjat blogga igen. Jaghar tyvärr ingen tid och energi plus att det är alltid lättare att blogga när man behöver skriva av sig och det har jag inte just nu... skriver tillräckligt mycket på jobbet :). Hoppas att det går bra för dig i jobbsökeriet, det tror jag säkert att det kommer att göra - annars får du väl gå och bli morsa :). Ta hand om dig! Kramar xxx

2009-10-30 @ 15:40:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits