Ytligheter

I morgon får vi äntligen vårt nya matbord. Vi beställde det för någon månad sedan och i morgon kommer min mor och far och levererar det. Det är ett Norma-bord från Mio som vi köpt.

 

Det är sjukt snyggt men jag är lite rädd att det inte passar så bra i vårt kök men håller nu tummarna.

 

Pappa har tillverkat sex stolar som passar till bordet och som vi fick i bröllopspresent. Det är extra roligt med möbler som min pappa gjort och det ska bli kul att se hur det ser ut ihop.

 

 

Bild: mio.se

 

Det är för övrigt förändringens vindar som blåser i vårt hem. Vi säljer gamla matgruppen och ett PS-skåp från Ikea som vi också haft i köket.

Sen har vi två skrivbord som vi inte längre trivs med och som vi ska försöka sälja. I stället har vi köpt ett gammeldags skrivbord och målat om (vitt) som ska få vara i vårt arbetsrum.

 

Vi lade ut en blocketannons för andra gången med matgruppen, skåpet och skrivborden igår. I dag hade jag en vän på besök som på stående fot köpte både skåp och matgrupp. Varför kollade jag inte i min bekantskapskrets först?

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits