Sjukdomstider

I dag skulle jag jobbat, fotograferat hela dagen. Men i natt låg jag och febersvettades och halsen hade svullnat upp så att jag inte kunde svälja eller prata alls. Så något jobbande blev det inte med.

 

 

Lyckligt nog känner jag mig bättre nu, några timmar in på dagen. För förutom dagens planerade jobb har jag en hel del skrivjobb, speciellt ett som jag måste bli klar med denna veckan och det innebär en massa ringande och intervjuande. Och även om kroppen är rätt trött och jag inte skulle klara av att släpa omkring alla blixtar, stativ och fonder till en skolfotografering tror jag nog att jag i eftermiddag orkar med att ringa lite samtal.

 

Jag har varken lust eller tid att vara sjuk. Så det tänker jag inte vara mer.

 

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits