Friskare tag

Jag hoppas att det inte är inbillning men i dag mår jag mycket bättre. Är egentligen bara lite snuva och morgonont i halsen kvar. Puh.

 

I dag har jag en del ringande att göra för att få reda på fakta till ett nyhetsuppslag jag jobbar på. Och till lunch ska jag träffa en sångerska som ska intervjuas och fotas till en nöje/kultur-text och i eftermiddag ska jag på ett genrep med några andra musiker och fota och intervjua till samma text.

 

Det rullar på nu och det känns bra. Men innan veckan är slut måste jag ha sökt en massa jobb, för de här uppdragen jag hittills fått kommer kanske inte att finnas för evigt. Samtidigt är det svårt att motivera sig att söka en massa andra jobb, som inte alls har med journalistik eller fotografi att göra när jag, tack vare att jag varit arbetslös, fått chansen att göra så mycket roligt som jag hitills fått.

 

 

 

Den här bilden tog jag till en text som gick i tidningen i fredags. Det handlade om gatukonst i staden där jag bor.

 

Bild: (c)ecilia


Kommentarer:
Postat av: Frida

Vilken tur att du börjar må bättre då :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits